Doprava

Doručení e-shopových objednávek

Doba zpracování objednávky od objednání po odeslání se pohybuje v rozmezí od 0 - 1 pracovního dne, dle velikosti objednávky a dostupnosti zboží. Pokud je zboží skladem, je expedované podle kapacitních možností v co nejkratším čase. Snažíme se, aby objednávky přijaté prostřednictvím e-shopu do 13:00 byly expedované v ten samý den a doručené zpravidla do 24hodin (t.j. následující pracovní den). Objednávky přijaté po 13:00 jsou standardně vyřizované až následující den.

Doba doručení balíku se pohybuje od 1 - 2 pracovních dnů, dle rychlosti přepravní služby.

Pokud se v objednávce nachází vícero zboží a služeb a část z nich není skladem, informujeme o tom kupujícího s možností částečných dodávek. 

Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílaná faktura (daňový doklad), návod i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.

Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodané.

Prodávající realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:

  • kurýrní společností PPL CZ (Professional Parcel Logistic s.r.o.), se sídlem K Borovému 99, 251 01 Říčany - Jažlovice, Česká republika
  • osobně na zvolené provozovně v objednávce - t.j. prodejna společnosti MP KOVÁNÍ ve Vlašimi nebo v Praze

Poplatky za přepravu

  1. Přepravné a platební podmínky pro velkoobchodní partnery v rámci ČR:
  • Při odběru zboží na fakturu v hodnotě nižší než 1815 Kč s DPH po slevě bude k ceně zboží připočítané přepravné ve výši 182 Kč s DPH (vyjma nadrozměrného zboží).
  • Při odběru zboží na dobírku v hodnotě nižší než 1815 Kč s DPH po slevě bude k ceně zboží připočítané přepravné ve výši 182 Kč s DPH (vyjma nadrozměrného zboží).
  • Při odběru zboží v hodnotě nad 1815 Kč s DPH po slevě je přepravné zdarma (vyjma nadrozměrného zboží).
  1. Přepravné a platební podmínky pro maloobchodní prodej (e-shop) v rámci ČR:
  • Při odběru zboží na fakturu v hodnotě nižší než 1815 Kč s DPH po slevě bude k ceně zboží připočítané přepravné ve výši 182 Kč s DPH (vyjma nadrozměrného zboží).
  • Při odběru zboží na dobírku v hodnotě nižší než 1815 Kč s DPH po slevě bude k ceně zboží připočítané přepravné ve výši 182 Kč s DPH (vyjma nadrozměrného zboží).
  • Při odběru zboží na fakturu v hodnotě vyšší než 1815 Kč s DPH po slevě je přepravné zdarma (vyjma nadrozměrného zboží).
  • Při odběru zboží na dobírku v hodnotě vyšší než 1815 Kč s DPH po slevě je přepravné zdarma (vyjma nadrozměrného zboží).
  1. Přepravné pro velkoobchodní a maloobchodní prodej (eshop) za nadrozměrné zboží:

  • délka balíku od 1,2m v jakékoliv hodnotě je stanoveno ve výši 424 Kč s DPH.
  • délka balíku od 2m v jakékoliv hodnotě je stanoveno ve výši 787 Kč s DPH.
  1. Přepravné a platební podmínky pro velkoobchodní a maloobchodní prodej (eshop) mimo ČR a za nadrozměrné zásilky je stanovené individuálně.

  1. Prodávající se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb jako i cen za tyto služby.

  1. Z důvodu nestability cen materiálů na světovém trhu si prodávající vyhrazuje právo na úpravu cen bez předešlého upozornění. Aktualizace cen a sortimentu najdete na adrese: www.mp-kovani.cz 

Důležité

Co dělat, když se má zásilka zpozdí?
Pokud se doručení zásilky zpozdí nad očekávanou dobu doručení, je vhodné sledovat její stav pomocí sledovacího čísla. Pokud je zpoždění výrazné, je nejlepší kontaktovat náš zákaznický servis (mp@mp-kovani.cz, +420 317 777 999).

Co dělat, když dorazí zboží poškozené?
Pokud jste obdrželi svoji zásilku poškozenou, tak ji prosím nepřebírejte a ihned kontaktujte náš zákaznický servis. Sdělíme Vám přesné informace, jak dále postupovat.

Co dělat, když chci objednávku zrušit?
Po dokončení objednávky máte omezený čas na její zrušení. Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky a to e-mailem na adrese mp@mp-kovani.cz nebo telefonem na +420 317 777 999. Pokud je objednávka již uhrazena, budou Vám peníze vráceny do 10ti dnů od storna. Jakmile je objednávka připravena k odeslání, už ji nelze stornovat.